Monday, November 29, 2010

Selamat Sudah Mereka Berkonvo~

salam.
hi. lame x mengupdate teratak nih. busy la sgt kot. padahal emosi x stabil.
so, nk elakkan dari mengarut2, aku x update teratak nih.hehehe

minggu nih byk juge berlaku dalam diri aku nih. first and foremost.
selamat berkonvo buat rakan2 ijazah sarjana muda sains (statisitk) kerana dah pon konvo pagi semalam.
yg nyatanya aku tumpang gembira pada kejayaan korang semua. :) [gembira kan??]haha
setelah 2 hari pujuk diri ini untuk melihat mereka, segala perasaan ditapis. aku ke majlis konvo mereka. 
sidang ke-5. pagi dan cuaca amat baik. Alhamdulillah.
perasaan sedih tu mmg lah ade. mebi tindakan aku mase tu 'kurang betol'. anmun aku masih yakin dengan tindakan aku tu. :) Alhamdulillah.. segalanya akan baik2 aja. cepat atau lambat jer..
so, semalam berjumpe dengan kawan2 serumah yg konvo, sahabat2 kamon stat..rakan2 SMF, junior2 Diploma. owh, bangga dengan kalian. ade juge kawan armada yg konvo. tp sidang petang. x sempat nk jumpe.huhuhu
sory yer meor!! huhuhu. so far ok la ko pakai bju oren.hahaha

pagi2 ni kje aku dok tgk gambar konvo kawan2.. heheh.. senyum +....:p
my turn, next sem, insyaAllah jika pjg umur.:P


1 comment:

Nieza Ibrahim said...

napa ko tak jumpa aku pon...sedey nyer....sob sob sob... T__T