Friday, November 12, 2010

I DiD it !!! Alhamdulillah Ya Allah.

salam.. ni cerita presentation project.. baru jer berlaku pg tdi!!!
ade org sebut ia sebagai VIVA. ikot lah nk sebut ape,
janji melibatkan panel n kne evaluate perbentangan tu..hahahah

sehari sebelum tu aku kan kje kuat..[kononnyer].hahaha. balik terus tido. petang mula pikir slide x siap lagi.. owh demn!! apekah yg berlaku kt aku?? x pernah lak aku jadi last minutes person nih.huhuhuhu.

lepas magrib terus g makan sebb aku dah lapo sgt.!!! then kau lepak la kt satu tempat nih.. kt situ agak tenteram untuk aku buat kje~ hahaha[padahal ade org teman]

aku start bt slide sampi kol 12 mlm. thanz to ana sbb bg guide untuk slide. kalu ikot aku, semua jer aku nk masukan.huhuhu

malam tu, aku xleh nk tido. seakakn esok adalah benda yg amat sukar untuk aku tempuh. MENGAPAKAH??huhuhu. jam hampir kol 5 pagi. padahal kawan yg lain dah tido. aku masih di serang nyamuk!! owh tidak!!! xlena langsung rase.huhu
mengganggu!!! arghhhhhhhhhh!!

terlelap n terus sedar.. subuh n iron baju!! hahaha

hari aku paling smart!! hihihihi.. bukan senang aku nk pakai sehensem tadi..haha [abaikan]
pagi ke fakulti, nk sampi uitm dah. gerimis plak!! amat buat mood aku x ok!! baju basah ckit. aku iron kot!!!huhuhu... daftar2 n masuk kelas. tmpt aku tu ade lagi 3 org pompuan. laili, syu n raidah. cuak giler sebb aku last person present.. setiap benda g panel argue, aku akan pikir kt slide aku..huhuhu
[siyes aku cuak]!!
hhahaha!!! present oh present!!

my turn di mulakan denag Dr Adriana.. she said " next, the only flowers in class"..hahaha.
aku mule jadi x serius!! aku berdiri depan siap on slide, panel amsih borak2 antara diorg. aku tunggu jer lah~ hahaha..

[perjalanan presentation seperti yg aku harapkan] Alhamdulillah Ya Allah!

selepas present, tiada kata2 lain selain syukur dan ucap Alhamdulillah.. sgt teruja n terharu... akhirnya!!
mungkinkah keperingkat seterusnya?
ilmu taqwa mulia~

2 comments:

Nur Suaidah Bachok said...

cerita lah masa present!! owh dr adriana aku.. aku rindu tiba2 kat beliau.. hahahaah! :D

nk tgk baju kau pakai.. hahaha

Khairol Izwan Shafie said...

wahhhh!!! nesti die sv ko dulu kan? sgt baik n manis.hehehe