Friday, November 5, 2010

SaAt AkU mULa MeRiNDui SeMUa INi..huhu

salam. petang yang panas.. seakan rakan2 semua layu dan penat.
xpe. rehatkan diri...
di saat kau mula nk tamat degree, aku mula memikirkan segala yang pernah berlaku..
moga semua yang pernah aku harungi dulu memberi kekuatan untuk aku meneruskan perjuangan di bumi tuhan ini.
                                                     aku rindu sgt tempat nih!!!




aku rindu sgt pada mereka2 yg pernah bergelar ini!!!



bukan calang2 orang yg boleh guna benda nih... wah!! aku sangat beruntung termasuk dalam golongan nih mase di kelantan.. we are the best ever!!! hahaha.. ramai adik beradik2 kesat + PM2.. n semua kawan2 yang campur2 kursus..

di shah alam aku hanya ade SMF dan adik beradik aRMada!! ahhahaa
itu pon dah bt aku busy,, nasib x menang election mpp!! ahahaha
tp degree x dapat first class pon.huhuhu
xde rezki. aku dah cuba yg terbaik.. tp nk bt mcm ner... mungkin ini yang terbaik dan telah diaturkan untuk aku... redha n teruskan usaha...

ok. cukop.hahahaha..

7 comments:

darth one said...

oh aku pun mula merinduinya
isk!~

halimatul aznan said...

weip!
gud luck interbiu :)

Khairol Izwan Shafie said...

wan!!! hahaha.. mari lah kesane.. hahaha

Khairol Izwan Shafie said...

imah!! thanz.. doakan aku yer.. mcm teruja utk position tu..huhu

ain said...

ain pn rdu...tringt zman2 kerol jdi CO....huhuhu...

Khairol Izwan Shafie said...

hah! lupekan.. mase utk bina keluarga besar komander.
tp kerol rase susah ckit.
masing2 dah ade komitmen..

yg g broga hill tu pon xleh nk kumpul ramai2..huhuhu

Anonymous said...

bole....ain thu kerol bleh bt...kmi yg kt blakang akn sentiasa mmbntu mne yg patut...