Friday, November 5, 2010

InTeRvIEw~

salam.. seakan aku masih lagi ketagih untuk mengeluarkan entri2..
serious aku perlukan tido. tp teratak nih sentiasa difikirkan sebelum tido..

[copem aku bkn jenis mcm nih..hahaha]

dah beberapa hari cut tido semata2 untuk baiki report. masalahnyer baiki report yang kedua!! penat kot.
before this, 2 bulan aku provide ntuk siapkan report _+ present kt company..
sampi kt kampus mcm kne reject~ huhuhu
aku sedih kot.. ingat senang2 ker nk siapkan report tu. apa salahnya beri solution kan? jgn la tolak mcm tu.. company tu pon ade speciall person kt dalam bidang nih.huhuhu

jadi aku mula percaya, teori dan field adalah berbeza. yang penting mcm ner kite applikasikan method n teknik. tu pon nyaris x kne bt untuk kali yang ketiga.. pergh! compem aku nges sorang2 dalam bilik air..hahaha


12 nov 2010. persent project kt fakulti. panel aku dah tahu.. then, time to prepare diri n mind set. FORECAST.. bidang yg aku yakin untuk project nih.
                                  
dalam kesibukan ini, aku mengaturkan sesuatu moga mudah perjalanan diri ini. xkan nk tunggu sampi habis betol2 baru nk paln.. yg ni kredit pada supervisor yg kt MPOB.. die selalu share pasal live nih.

moga aku dipermudahkan untuk interview next week. aku teruja untuk position tu..
Ya Allah, jika itu adalah rezki ku, permudahkan lah ia.
*dah 3 kali tolak interview hanya kerane report x setle lagi.huhuhu

No comments: