Friday, November 12, 2010

KerisPatih Tapi Bukan Aku

aku suka lagu nih~ seakan menjadi jalan cerita untuk menyampaikan sesuatu.. itulah kehebatan lagu.. dari mana?? pemikiran manusia yg sentiasa melihat dan memerhati... Agongnya ciptaan tuhan kan?? 

KerisPatih Tapi Bukan Aku::

jangan lagi kau sesali keputusanku
ku tak ingin kau semakin kan terluka
tak ingin ku paksakan cinta ini
meski tiada sanggup untuk kau terima
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
aku memang manusia paling berdosa
khianati rasa demi keinginan semu
lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku
karena takkan pernah kau temui, cinta sejati
reff:
berakhirlah sudah semua kisah ini
dan jangan kau tangisi lagi
sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
sejuta kata maaf terasa kan percuma
sebab rasa ku tlah mati untuk menyadarinya
semoga saja kan kau dapati
hati yg tulus mencintaimu
tapi bukan aku
repeat reff

** mungkin tindakan aku baik, mungkin juga tidak..
**moga msing2 ade pemikiran matang untuk diri sendiri pada mase depan.
** byk yg perlu aku capai sebelum aku menjauhkan diri dari keluarga... jadi aku kne korbankan sedikit kepentingan diri aku.
* dan aku amat yakin tindakan aku adalah benar. perlukah mengharap pada benda yang x pasti?? memang kite kena usaha, tp, aku rase x perlu untuk mase ini.
** perjalanan aku sebagai anak lelaki tunggal masih jauh lagi. then, aku nk susun semula.. tidak perlu berangan2 lagi.. aku kne melihat dengan nyata.!!
** lupekan sejarah silam kerana sejarah itu mengikat kita dari keluar dari khayalan semata2.. rugikan masa.

Ya Allah, seandainya tindakan ini adalah baik untukku, permudahkan lah urusan ku yang lainnya..
[setiap insan ada jalan cerita tersendiri di muka bumi...]

No comments: