Tuesday, November 2, 2010

My BeLoVeD FAmilY!!

salam..
in adalah teratak saya.. jadi mahu jer nk share segalanya..ihihihi

ok, ini post kali ini:~

bila umur semakin panjang, aku mula menyedari nilai keluarga. mungkin sebelum ini aku terlalu keras kepala (mungkin).. tetapi bila aku semakin nk habis belajar, semuanya seakan amat manis jika berkaitan ngan keluarga. compare mase aku zaman sekolah n diploma. mungkin mase diploma aku terlalu byk habiskan waktu di U, ngan kawan2.

aku bersyukur sebb masih tidak lewat untuk aku mula merasai perasaan ini. abah, emak, along, abg ipar, alang, adik n si kecil Aish!! sangat sygkan mereka.

rase nk selalu jer balik umah. dulu rase xnk langsung balik umah (kak tahu.. dia ade nasihatkan ttg ini)huhu..

ade beberape perkara nk aku capai sebelum aku komit nagn benda lain selain dari family.
1. nk sambung lagi ( hajat mak nk tgk aku jadi lec.. tp aku ni x score mase degree..huhuh)
2. mahu melihat kegembiraan mak n abah n saat2 manis bersame keluarga..
3. mahu sekali ke luar negara sebagai pelajar...haha( yg ni ssh ckit)
.
.
4. abah nk aku bt yang terbaik jer..
5. nk bahagiakan mak ngan abah!! itu yg aku harapkan..
yg lain adalah rahsia...hihihi
.....................................................................................................................................................


hahaha,.. ni mase kt PD!! abah n mak.

along + alai =aish.. hahahah
                                            budak kecik yg buat aku nk balik umah selalu!! huhuh

tgk yg duduk jer.. hahha.. ni akibat x cukup tdo 10 jam mase cuti sekolah.hihih

                                           adik aku yg ni ado keto: aku penumpang setia..hahaha

                                                         curi kt page alang..hahaha

gaji masuk nnt nak balik umah!!! rindu3..huhuhu

ok lah, got to go.. adios.
salam mesra dari WaNDoT.

No comments: