Friday, November 5, 2010

PeRaNGaI=dah bagus sgt ker?

salam.. rasenyer lame x update teratak nih,
yg ade pon just copy mane sumber yg sempat bace n share link jer..huhuhu

ok, kali nih seakan diri nih nk berbicara tentang perangai..
benda paling simple n mudah..



semakin kite membesar(walau aku dah cukop besar) matangkanlah fikiran.
berfikir dengan baik. jangan guna kepala lutut. gune kepala otak tu..

mungkin kamu rase begitu selesa ngan perangai kamu.. (aku biarkan saja)haha
malas nk tegur n malas nk marah2..

kang kalu aku marah, jadi mcm nih!!!
aku jagi gni:: sape yg susah?? huhuhu

aku harap, aku masih sempat baiki diri ini. perjalanan penuh liku masih lagi belum ditempuhi.
andai diri tewas, macm ner nk hadapi??

ok lah.. nyamok pon dah serang  nih. nite all..


1 comment:

Nur Suaidah Bachok said...

hamek kauuuuu! terus jadi hulk hijau :D hehehehe~