Wednesday, November 24, 2010

ReNJaTAn ElEKtRik

salam...
hi semua. how ur day today?
aku bosan okay ngan kje skang..huhuhu
mau tukar kje pon x dapat2 lagi..huhuu

oklah, kisah ni mase malam semalam.hehhee
nk solat magrib waktu tu.
aku ni nk cepat jer..
lepas basuh pinggan ckit, trus masuk bilik air.
nk mandi la konon nyer.. tetibe 
kkkkerekkkkkkkk...
                                              terus rase jari nih berketar2..hahahah..
masuk bilik, terus cerite kt syam. die gelak2... but then, die kuar dari bilik air pon kne..hahaha
gelakkan aku lagi~ hahaha

aku rase suis tu basah la kot. so, kne berwaspada!! aku dah etak plastik kalu nk sentuh suis tu. xmo dah jadi tmpt salur elektrik.hahah
tp semalam siap berangan kot!!! konon jadi power sebb ade elektrik dalam badan.. sengal la semalam..huhuu
so kt cini ade la sikit info pasal keselamatan dalam penggunaan bahan elektrik nih.. selamat menbaca semua...
link di sini yer..hihihi  panduan-keselamatan-elektrik

salam dari WaNDot. :p

1 comment:

halimatul aznan said...

jadi spike tak rambut hang? haha. be careful la atok kerol ;p