Wednesday, December 1, 2010

perlu sedar diri>> baru dapat kenali diri kan??

salam. huh! aku sgt x ske dok opis skang.
mungkin jiwa aku kt sini. tp untuk kedudukan sementara waktu nih, bertahan jer lah sampi project nih tamat.hoho0h0h0. [strategy starts here! itechqs] hashah

erm.. mungkin post2 yang terdekat ni di bayangi tajuk berkasih. aku x tahu kenapa. tp aku rase perlu untuk aku luahakn kt sinih. then, aku xkan pikir lagi.hahhaha. [percayalah]..kekekek

erm.. mcm nih.
aku terpikir la pasal insan meletakkan level untuk mencari pasangan. means mcm ade golongan2 tertentu jer yg sesuai dengan die. ok, aku huraikan satu2.
1. kadang2 ade orang rase die bijak sgt, sampi nk cari pon yang bijak2 jer.
2. kadang2 ade org rase die tu kaya sgt, then nk cari yg kaya2 jer.
3.kadang2 org tu rase die "mcm" cukup ensem, then nk cari yg hot2 jer.
ni yg xleh bla!! hahaha
4. kadang2 die rase die tu pakej cantik, then nk cari dato2 jer sbg kenalan.
**owh, ni bajet jer kan?
*tp lumrah manusia weh. kne lah terima juge situasi nih.hahaha
5. kadang2 org rase die dah cukup 'baik', then nk cari yg lelaki yg baik.

bagi aku lah kan,
lu nk memilih pon biar lah dengan cara baik.
means kamu akan dapat dengan cara baik then kehidupan kamu pon akan baik.

p/s: pesanan untuk aku.
1. cari yg terime aku seadanya.hoho.[ikhlas]
2. terima family aku dengan baik
3. besederhana.
4. walau aku lelaki, die juge boleh mendidik aku. maklumlah~ hahah
5. ade lagi. nntlah..haha.
tp, kekasih gelap aku tahu~ hahaha

ape yg perlu aku lakukan skang:
1. mau sambung lagi. tp tgk keadaan. coz mak mau aku jadi lec. InsyaAllah
2. mau bt yg terbaik untuk adik beradik.
3 berkereta sendiri bulan jun 2011. [x thu sempat ke x.huhu]
4.bt intervier untuk calon2 wife[ hahahah.. cadangan dulu2] SENGAL.haha

then, enjoy jer setiap saat yang aku lalui. moga aku x menyesal di kemudian hari. hehe

No comments: