Tuesday, December 7, 2010

MasA SuKA vS MaSA SeDIH~ ttp mau juga!!!

salam.. hihi
tajuk nih aku dah lame sgt pikir kot.
[ok, aku ngaku. aku pon pernah terlibat]hahahaha
cinta nih mmg "tuntutan jiwa remaja" kot. nk rase di sayangilah, nk syg kt orang lah. tp selalunya remaja akan tersalah.  padahal x tahu lagi pasangan hidup. aku bukan nk cakap baik atau buruk ade kekasih. aku nk tekankan kt sini adalah mainan perasan itu yang akan mempengaruhi hidup semasa alam percintaan. GITEW!! haha

korang rase hepi kan bile ade "couple"?
dan mase tu kemain lah akan bermadah..
kite tgk la bahase2 'indah' time suka...

Mengenalmu adalah suatu anugerah
Menyakitimu adalah suatu larangan
Mendampingi hidupmu adalah suatu kebahagiaan
Meninggalkanmu adalah suatu kebodohan

kalu time sedih?? mcm nih pula.. ops, ada sajak la!!! hahaha
KESEDIHAN CINTA

Cinta terlalu indah untuk disimpan
Terlalu sulit tuk dilupakan
Tak kan hilang karena badai
Tak kan hilang karena deru angin
Yang selalu mengisi setia ruang hati setiap insan
Cinta kadang datang tanpa ku tau
Kadang pergi sisakan kenangan saat kau pergi

Cinta.................
Bila kamu tlah jauh
Kamu harus mencari tuk hilangkan kejenuhan hati
Tanpa dirimu aku hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa membawa surga ke dalam hatiku


sesungguhnya, aku ckit pon x melarang lagi pula menggalakkan.. cuma, fikirlah dengan baik. masa depan, persiapan diri, keluarga, adik beradik. byk lagi komitmen berlu diberikan selain dari couple. unless la kamu ni anak dato' n datin. kebas jer mase yg berkenan.hhaha.
** aku teringat ma(ma yer mmg ma cakap) cakap: x kesian ker buat dosa, tp nnt ma yg tanggung?? ok, sila lah kite pikir ayat itu. tidak kah kita kasihan?? dari usaha nk elak, baik jauhkan.
mendoakan ma n abah pulang dari tanah suci seminggu lagi sihat dah selamat.

ok, aku dah mula mengarut, next time nk cerite pasal ape ek?? huhu. tunggu jer la nnt.hhehehe
salam maal hijrah kawan2 semua.:)