Friday, December 3, 2010

kawan2 yang membatu..Terima Kasih :D

salam.. salam jumaat semua.

arinih amat tenang. mungkin mind setting dah jadi baik. Alhamdulillah.
kadang2, kesedaran itu ada, tapi hati tidak kuat. tp, lepas habis jer dgree nih, rasenyer xde masalah pon.
mungkin mind setting x betol. jadi segala yang baik, kite ikot. bak kata sahabat saya dalam post nya di muka buku:
" kalu tidak boleh nk ikot semua benda yang baik, jangan tinggalkan semua".. dan " kalu tidak mampu mengikut semua cara Rasulullah, jgn tinggalkan semua". 
sungguh berkesan ayat tu. mcm kne panah petir hati nih.huhuhu
aku pula mcm ner? LEMAH DAN HINA. Alhamdulillah, aku msih ade 'kakak' dan rakan2 yg masih membantu dan menasihati, biarlah aku merangkak dari mula.

Moga2 aku dapat baiki sedikit demi sedikit.

nota kaki :: kite masih boleh berubah jika kita mahu. abaikan sejarah silam. kadang2 sejarah itu yg menjadi penghalang.

No comments: