Thursday, December 30, 2010

kelako la tgk BOLA ngan AWIE..hihihi~

salam.. selamat siang semua.
hahahah.. ape story baru arinih?
kebanyakan org masih lagi menyebut tentang bola kan.. hehehe..
aku tidak terkecuali.. Alhamdulillah.. kejayaan ynag masis untuk menutup kalender 2010.

barisan pemain muda yg makin matang.. tindakan bijak rajagopal.!! :)

mennunggu didepan kaca TV untuk menonton perlawanan timbal balik di indonesia..
ternyata aku dan budak umah teruja!! hahaha... keadaan riuh rendah  mcm final world cup.!! hahaha

ok, tindakan penjaga gol menyelamatkan sepakan penalti mmg aku menjerit kuat2!!! sipa peluk2 lagi ngan budak umah... jaringan pertama malaysia pon peluk2 jugak! nasib la lelaki dok sebelah kau...[kelako la tgk BOLA ngan AWIE]hihihi~

pujian harus diberikan pada penyerang kerana berjaya melakukan percubaan yg menekan pihak lawan. barisan pertahanan pon melakukan tugas dengan baik walau ade ketika sedikit serabut...

keadaan padang yang kurang baik pon mengganggu permainan. adoi ai!! geram aku. tp dah menang kan.. so, tutup mata jer la..hahaha

cumanya ape yan aku lihat ttg pengulas sukan, sudah hilang slogan "MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA".. walhal perkataan tu lah selalu dimasukkan dalam karangan bahasa melayu mase sekolah dulu..hahaha.. rindu kt slogan tu!!! xmo la 'terima kasih3x"!!

Rio Ferdinand pun mengikuti perkembangan sukan bola sepak di Malaysia dan sempat memberikan ucapan tahniah kepada pasukan Malaysia melalui laman Twitter..

wah!! gitew~~ ahhaha.. terbaik lah.

4 comments:

nuraitul said...

huhuhu..hebat tak hebat team malaysia smpi ade ucapan thniah dri international player..awie..lama tak dgr cite dia..ke aku yg tertinggal..ckp kt dia..aku rindu kt dia..hahaha..

Khairol Izwan Shafie said...

hahaha.. awie mcm biase lah.. malu2..hahaha..
dia ade jer. kje.. rindu? huah3..

Nur Suaidah Bachok said...

aku pun dapat baca yg rio tu wish Malaysia. debak dowh malaysia main semalam n aritu. hehe

kemsalam awie! :D

Khairol Izwan Shafie said...

hahaha.. habis dah blog ko aku bace!! amboi3!! sempat lagi usyar blog awek apex!! hahaha... blog awek apex pon aku dah tgk.. giler ramai!! ahhaah..