Saturday, December 11, 2010

NiKAH Connecting PeOPLe

Salam semua!! ape khabar?? saye dah baerada dirumah.heheheh
Arinih ke majlis pernikahan sahabat kamon stat saya. PUAN ZAZA( trus tukar status)hhoh00 dengan suaminya. Alhamdulillah. selamat menempuh alam baru berumahtangga. so, ramai lah yg hadir. termasuk lah coursemate CS221. amat meriah kot. jarang kami nk dapat kumpol2 mcm nih. so, cepatan la turn coursemate saye kalu nk jumpe2 mcm tdi.hahahaha

teringat terus kat benda atas nih. jumpe benda nih mase di UITM KELANTAN. bersame rakan2 JPPIH. skang dikenali dengan nama IMAN. hehehhe... rindu lak zaman dulu2..huhu

so, sepanjang atas moto tadi terpikir la juge[jujur] pasal pasangan nih.. hahahah[kantoiiiiiiiiiii]. tp komitmen aku masih pada family. xmo lah terlalu nk teruja dengan perasaan jiwa remaja. hahahah. [habis la aku]..
aku bk x pikir. pikir juge. tp mau serius bile aku dah capai ape yg aku nk. so, mebi umo 27 kot. hahaha...
[berangan jer]haha...

ok lah. kepaDA sahabat2 yang mendirikan rumahtangga. saya berikan serangkap lagu untuk anda semua. semoga menempuh alam keluarga dengan penuh tabah dan gembire. amin...

ala2 maher zain nyanyi yer.hihihi
ok, salam nikah connecting people. :)

2 comments:

halimatul aznan said...

erkkk!!! aku pon plan nak g keja kawen kak zaza, tapi jauhhhh + ada benda nak kena wat. tunggu kau kawen la erkk, aku g. InsyaAllah. hihi.

Khairol Izwan Shafie said...

imah~ xpe.. kalu x g pon. doakan pon lagi baik kot.hehehe
tgu aku?? hahahah.. 27 beb.