Tuesday, December 14, 2010

Just Mention oR Berkias???

salam.. hai semua.
hahaha.. best sgt kot dok umah!! hahahaa
tp aku masih lagi menunggu~ huhuhu
sabar jer lah. dgree dah abes!! so? hahah

tetibe lak  semalam abah sebut " abah dulu nikah mase umor 25"!!! ok, aku bt x dengar. sebb aku baru 23. hahaha

umor 25 okay!!

dan bile jumpe ngan kawan2 n chat, mesti topik nih x lari!! owh, aku bkn nyer rimas. tp mls nk pikir..hahaha
[walaupon aku memikir juga] so, cepat2 lah aku untuk bersedia dalam semua aspek.hehhehehe

ok then, second statement:: "yang dekat2 jer sudah la ngah"ahahah adoi... xpe3.. biase2 sudah...
future wife aku, bukan kesempurnaan yg aku cari, tp dengan kamu aku akan rase sempuarna!! cewahhh!!hahahha..
ok lah, mengarut jer. walau berkias, aku akan tetep terpikir. just take time jer lah... hehehe

5 comments:

Anonymous said...

awwwww~~~hehehehehehe

halimatul aznan said...

gitew atok kerol. da jupa neneknya :)

Khairol Izwan Shafie said...

jumpe ape weh??

kekaseh terang said...

Wah, cepat-cepatan pakcik!! mau mkn nasi minyak kamu....
"yg dekat2, sudah..." ahak!

Khairol Izwan Shafie said...

kekaseh terang: hahaha.. calon xde lagi.hahaha
so?