Sunday, October 31, 2010

SeRaNG dan PEraNG di MuKa BuKU!!!

salam..
aku xde ape nk cakap arinih.. sedihnyer hanya penyokong N9 jer tahu..
tp aku bangga dengan semangant mereka. aku bangga dengan peranag2 penyokong N9!!!
kalian adalah ygang terbaik!!! xperlu cederakan pemain lawan, xperlu sepak2 pemain lawan, xperlu baling2 botol, xperlu mercun2..



seakan aku masih memujuk diri untuk menerima kekalahan tadi..huhuhu..
mula lah peperangan aku dah "mereka2" di laman sosial facebook. hahaha
ni antara yang berlaku dalam sekelip mata..

hahaha.. oklah.. semakan sukan. past is past. moga mutu pemain akan lebih baik mase akan datang.

bt negeri sembilan, tahniah kerana berjaya ke final. dan tahniah kerana berjaya melahirkan  pemain2 muda!!!
congratz!!! love u ols..

salam mesra dari WaNDoT.

No comments: