Wednesday, October 27, 2010

BeRtEMaNkan REPOrt!!!

salam.. ape kahbar semua..
aku br jer sudah mengabdikan diri pada report aku..huhuhu
penat giler.. Alhamdulillah.. 80%. thanz kepada kawan2  yang sudi membantu...

dah stop. esok sambung balik bahagian yg leceh2 tu.. then, mahu tunjuk sama puan!! yeay~ selangkah lagi meninggalkan dunia pelajar ijazah sarjana muda kononnya..hahaha

now aku bersame ini!!! yeay!! amat suke.. yahuuuuu!!~

                                               keropok sayur.. [ kalu panas2 mmg sedap giler]

                                        air bujang jer : teh o panas!! mmg syokkkkkkkkkkkk!~ huhu
actly, mase aku taip ni pon kepala aku masih pikir byk benda..
pertamenyer, perancangan hidup mase depan..huhuh
ssh juge jadi anak lelaki tunggal.. aku x leh nk pentingkan diri sendiri.. Alhamdulillah, perkare yg aku impikan dah pon berlaku sejak aku masuk U. mungkin aku kne lebih usaha n matang memikirkan insan2 kesayangn dalam keluarga daripada diri sediri... coz, aku cuma ada keluarga untuk sedih dan gembire.

oklah, xmo sedih2.. flow untuk esok adalah ke opis + kje yg berlambak n bos dah bg due date..haha
~once dah mcm nih, br la nk hargai duit mak bapak bg dlu yer!!
at least aku dah mengerti kesusahan cari duit..huhu

kpd kawan2 semua, kite akan dapat memikirkan sesuatu ngan baik setelah kite hadapi sesuatu yg memerlukan kite memikir ttg sesuatu itu.. percayalah..

salam mesra dari WaNDoT

No comments: