Thursday, October 28, 2010

SeLAMat MeNUNAIKAN IBaDAH HAJi..

salam..
ni adalah rentetan dari post yang sebelum nih.. :P
seakan aku sukar untuk melelapkan mata selagi post ini x dikeluarkan..huhuhu

teringat lagi sesama aku mengikut keluarga menghantar abah untuk ke masjid tabung haji kelana jaya.. laungan talbiah dari almarhum atuk mengiringi permulaan pusingan roda kereta... mungkin mase itu aku masih x mengerti.. walau aku dah form 3.huhuhu..
[but, people change ok!!!  moga aku berubah kepada yg baik..:P]
abah dengan almarhumah nenek dan adik beradik yg lain pergi bersame2.

gambar hiasan: terimalah taubatku Ya Allah
gambar hiasan: terimalah taubatku Ya Allah

ok, 28 oktober 2010..
ade beberapa insan yg ku kenali akan berangkat ke TANAH SUCI MAKKAH.

1. Selamat berangkat ke TANAh SUCI MAKKAH buat ma, abah ( family mek lah)
2. Selamat berangkat ke TANAh SUCI MAKKAH Dr. Norazan. ketua program CS 221.
 (Mewakili pelajar CS221: kepada Dr Norazan)

semoga selamat pergi dan selamat pulang kepada mereka. diberkan kesihatan yang baik semasa menjalankan ibadah haji walaupun sekarang ini musim panas. dan semoga mendapat haji mabrur. amin..

note:: banyakkan minum air di musim panas, jangan lupa untuk makan, dan krim pelembap.
[ni sy bace pada blog2] hehehe. sy dah msg pada ma n abah. kt Dr Norazan pagi2 esok yer..

salam mesra dari WANDoT :P

No comments: