Saturday, October 30, 2010

SaHaBaT SeLaMAnYa!!~

salam..
kje makin berlambak kt ofis..due dah sampai.. report lagi.!!
kalu org ni bersalin nih, kire masuk wad dah nih~ [ntah pape jer] huhuhu

ni dok progress report lagi.. slow mcm kure2 la aku bt semua nih.. leceh betol!!! huhuh
tp, dah ni la yg tinggal utk dapat degree.. relakan saja diri ini.. moga segalanya dipermudahkan.

ok, on track. tgk tajuk tu ade lahbenda yg aku nk share..
sile lah bace n fikirkan bait2 lagu ini.. :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
lirik lagu Sahabat Selamanya, Padi.
Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia
Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…

lagu ni soundtrack upin dan ipin yang baru ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
lagu ni macam simple, tp penuh makne..
tp sahabat mcm ner yg akan bersame kite? mase kite senang dan susah? masa kite perlukan pandangan? atau sekadar mendapatkan sesuatu dari diri kita, kemudian hilang?? moga dijauhkan untuk aku peroleh TEMAN RAPAT seperti ini..huhu

No comments: