Sunday, October 24, 2010

CreDiT To AChU~

perasaan gembire dalam diri x dapat dibendung! huhu
pagi tadi dalam keletihan buat project praktikal, aku gagahkan diri untuk ke opis..
bos suruh siapkan keje!! tp hasilnyer blog nie!! heheheheh.

tgk si Otai blogger tgh online kt FB. terus aku sapa! hahaha
then, perbincangan berlangsung sambil aku tak buat keje yg bos suruh..hahaha
gelak punyer gelak.. siap juge teratak chinta wandot nih. yeay!!

aku sgt gumbire! thanz coz sudi luang mase untuk header yg comel nih.
siap ngan setting n security! pergh.. aku rase sgt safe kot..haha

baru balik kje nih..
skang magrib dah awal..
see u all again okay!!

salam mesra dari WaNDoT

2 comments:

Nur Suaidah Bachok said...

owh i like!! hahahah~

Khairol Izwan Shafie said...

yuhuuuuu~
seronok ngan blog aku skang nih...
tinggal nk sahre2 n link2 jer..
hehehhe