Monday, January 31, 2011

Si CuN vS sI COmEL #1

assalamualaikum semua!! hehehe..
tajuk arinih x gedik lak kan? hahahha..
entri kali nih amat lah serius!! coz ni adalah perbincanan panjang bersama kawan di kedai makan.
actly tajuk nih kami create secara x sengaja mase berborak tu.. coz kawan2 dah habis belajar. kawan saya sorang nih lak dah nk abe blajo.. so, topik future wife ni menjadi pilihan secara x sengaja. haha
mesti korang gelak2 kan skang nih coz pikir " xde topik lain ker nk bincang??" hahaha.. korang hampess kalu gelak..hahaha

ok, mari kite sambung! bile pikir pasal future wife ni mesti la mahu yang terbaik untuk kite n mase depan kan.. tp kite kne ingat satu perkara.. xde sape sempurna.. kite ni bagus sgt ker nk memilih2..
tp bagi aku, aku bukan memilih.. cuma x mahu tersalah pilih..hehe.. ok x cara aku defend diri..hahaha
 aku ras nk gelak jer buat entri nih.. sbb 2 minggu kot memikirkan samada nk buat atau x..hahahah.. ok, berbalik kepada tajuk, kenape dua perkataan ni dipilih?? haa!! ni yg aku suke.. hehehe... perkataan CUN dan COMEL dipilih sbb ade pendefinisian oleh kami.hahah.. satu perincian supaya perbincangan kami x terlari dari ciri2 future wife..adeh!! kalakar la.. mane x nyer.. asyik tergelak2 jer kt tmpat makan tu.. kawan sorang lagi blur2 jer x paham..hahaha..
apa yang ada pada si CUN??


pada si COMEl?? hahah

 nway, akan di sambung untuk perincian ciri2 tu.. maksudnya, perincian oleh kami.. bukan saya seorang..
mungkin pendefinisian manusia berbeza.. aku dengan pendefinisian aku sendiri... hye si COMEL~ heheh

bersambung yer....

No comments: