Saturday, January 22, 2011

3 MiNgGu TaNPa BinTaNG~

Salam semua.. ape khabar.. tajuk xnak merepek2 la pulakkan.hahahah... ni post seterusnyer setelah curi2 on teratak ni mase kelas tdi. waaa. sgt la nngantok.. pukul 430 pg siap taip coz tetido mlm tdi.. [memang nasib badan]hhuhuh.. nway, aku kne lah terima sbb ini jalan yg aku pilih kan...

3 minggu yg pertama nih sgt hard. jadi sape yg nnk sambung, kje lah dulu n simpan bekalan byk2.. bekalan aku pon x cukup... (tgk badan la)hahaha... 3 minggu yg penuh bermakna bagi aku.. baiklah  mari mulakan.. takot kang tetido, terus mls nk keteratak nih..hahaha

Minggu 1. keresahan agak terasa sbb rase tgungjwab utk lakukan yg terbaik. Alahamdulillah.. dah semakin baik... tp x semua yg kite mahukan akan dapat. dan kite x kan dapat rase senang sepanjang masa.. sesungguhnya kejayaan itu datang dari keperitan yg dirasai masa lalu. lantas menjadikan kit lebih cekal n kuat. [tp aku masih mengharapkan sokongan kawan2] syg korang!!! hahah
Minggu 2. Assemen semakin melambai2 ke arah ku.. tp aku dah semakin rapat ngan kawan sekelas.. yes!! aku sgt suka suasana mcm nih... Moga kalian x berubah hati untuk bersama menuju apa yg kita nk kecapi.! WINK!~hehe


Minggu 3. Alhamdulillah.. permulaan minggu ke 3 dengan panggilan rezki.. dah hari isnin tu juge mula bertugas sebagai cikgu..hahaha.. lawak la aku jadi cikgu..haha.. tp aku sgt sukakan bidang ini.. Alhamdulillah.. dah rezki.. kelas aku pon mlm jer.. but then, kne lah kuat ckit.. seminggu kt sekolah sek 16. aku dah rase syg sgt kt anak2 murid. terutama kelas aku.. [jadi guru kelas sekali].. kelas 5B ni kire kelas last la...tp aku suke ngan mereka.. disini byk aku lakukan mcm pergi bestari road tour.. 20 orang murid.!! cikgu2 lain kt sini gile gempak!! haha.. sporting habis!! ngan ustaz2 tumpang sekaki.hahah... tp minggu ni juge asemen berlambak2.. n now aku baru nk tido. mlm nih nk siapkan yg lain (kalau siap) hahaa..

Selalu bayangkan diri anda di dalam kasut seseorang. Jika anda rasa ianya menyakitkan, fikirlah ia mungkin menyakitkan orang lain juga
 

No comments: