Thursday, March 3, 2011

Tenaga arinih FLAT~huhu

Assalamualaikum.. hye semua.. berjumpa lagi di teratak ini..hihihi (nk mula dah merepek)hahaha
suppose nk tido.. tp hati mmg nk singgah kt teratak nih dulu sebelum tido.. arinih bising kt sekolah (bdk tahun 5) pasal aku nk habis dok kt sekolah tu.. minggu depan jer tinggal. minggu depan juge la diorg akan ujian penilaian pertngahan penggal.  lepas sekolah balik n rehat jap. solat n g balik sekolah.

arini ade KOKO.. kelab dan persatuan.. hahaha.. dapat la plak aku kelap muzik dan kebudayaan.. dpt la aku merepek2 pasal budaya..hahaha n arini diorg blejar pasal dikir barat. ( aku pon main bantai jer ajar diorg..hahaha).. tp x lah tipu. coz dah tgk youtube sebelum g sekolah..haha

kepala sgt letih.. masuk kelas kol 6.30 ngan mata yg berat.. adeyh.. dugaan.. tp aku sukekan pengalaman nih.. moga aku lebih kuat untuk dugaan akan datang..hihii (AMIN).

Dalam kepala ade something terlintas.. tp biar aku tgk dulu keadaan ini.. (MEMERHATI KT SEKOLAH) ..kadang2 kite x leh nk caya sgt ngan kawan2.. if la ade unsur2 persaingan pon, jgn la sampi mewujudkan rasa kurang enak.. at the end of the day, dah jadi x best hubungan antara kawan2..

so, mls nk layan.. moga sem depan boleh tukar mood.. mahu bina kerjaya sekali.. rugi lak bt mcm sakng.. just habiskan jer dulu sem nih.. x kisah dah kalu habis lewat.. yg penting ilmu tu jelas n boleh sampaikan semula..insyaAllah.

menghilangkan tensi2 sebelum tido, teringat komen2 arinih..
"ade org tu cakap die comel'..
hahah.. kamu mmg comel lah.. 
AGAK TAIKO JER..AHAH (luaran mungkin)

No comments: