Wednesday, March 2, 2011

HaHA.. WaRNa2 HIDuP MInGgU iNI~

Assalamualaikum... hye semua.. mate x leh tido.. padahal dah ngantok..huhu
mungkin kepala masih memikirkan hal2 yg menyerabutkan.. hahaha.. kawan cakap, ala.. layankan jer.. mesti masalah tu selesai satu persatu.. moga aku lebih kuat..hihihi

ADIK ILHAM, JOHAN PIDATO
ok, nk share ckit pasal harinih... SKSA menang pertandingan pidato!!! cayalah.. tahniah adk ilham.. good job.. patut la, sejarah adik beradik kamu hebat2.. bersajak dalam bahasa arab pon dapat feeling2.. tahniah yer.. good luck utk next stage!!! kalu x sempat bersame2 untuk next stage pon xpe.. insyaAllah akan cuba memberi sedikit idea2..(kalu x malas)haha..GEMBIRA SANGAT!!! kesannya.. balik sekolah, solat, terus tido.. assignment utk kelas  pon x siap.. (x thu la diri ni kategori gembire or bukan..)hahah


KUIZ mmg DIADAKAN MENGEJUT
erm.. ni aku nk amik mood sedih jap..huhuhu
*sambil tgn kat dada.. [hidung sok sek sok sek]
arinih datang kelas, then submit assignment.. tetibe jer...
ok, take a paper.. kite ade kuiz... ujar DR.
aku po mule lah menggelabah.. aku rase mmg x cukup mase untuk study selalu.. bile ade mase + ade kerajinan jer baru boleh bukak buku... tp kuiz tadi mmg la aku x ready.hoho..
so, next time bile masuk kelas "berdoalah xde kuiz lepas solat asar" huah3... MULA MEREPEK.



PENDING
ni pending yg bahase inggeris tu la.. paham x maksud die? hahaha
aku x thu la nape lately nih aku mcm pending...
erk.. kadang2 jadi bahan gelak tawa jugak aku nih..huhuhu
tp xpe, aku kenal org2 sekeliling yg gelak2 untuk aku..hahaha
pesanan: kalu korang nk gelak, sile jadi pending.hahaha SENGAL.haha


gambo pending ni x nk merah la plak kan!! hahaha.. AMARAN ker utk AKU? hahah

ok lah, mate pon dah ngantok nih.. esok bgun  pagi.. mood peribahasa n perumpamaan..hahah

nota kaki: cantik bertudung biasa dari selendang..
(pandangan mata kita berbeza).. kalu bace kamu mesti faham..hiihi
sbb comel itu adalah kekuatan kamu.haha..

No comments: