Saturday, April 14, 2012

love u ols more and more..!!

Patience, patience. Remember, life is a journey. Enjoy the ride, and in the end you’ll see these “set backs” as giant leaps forward, only you couldn’t see the bigger picture in the moment. Remain calm, all is within reach; all you have to do is show up everyday, stay true to your path and you will surely find the treasure you seek.. =P
Assalamualaikummm.. waaaa.. starting pon dah kecek omputeh! hahaha.. nway, sakng ni sare sangat2 stress.. huhuhu.. kepala dok pikir.. kenapa lah aku tak mampu nk buat ontime. serius. aku x gerak pon lagi thesis aku. penat kot. 4 subjek yg lain lagi.. kje lagi. tp aku cuba sedaya upaya untuk memdidik diri aku spy kuat untuk habiskan sem ni jugak. aku nk cepat2 kje n simpan duit. kesian mak bapak tak merase duit aku lagi. yg sekarang ni pon cikit2 jer.. kalau x bagi pon kt kampung, aku bank in untuk adik yg kat asrama.
nk jadi lecturer. walau aku selalu cakap " sy sambung sbb mak nk anak die jadi lecturer" tapi, jauh disudut hati aku, mmg aku nk jadi lecturer. aku mmg budak jenis failure.. dan alhamdulillah.. bile dah diberi peluang dan kesempatan, kita mampu mengubah kembali keadaan. MOGA ALLAH PERMUDAHKAN URUSAN AKU DUNIA DAN AKHIRAT.
salam sayang buat mak, abah n family. juga buat nurulatirah yg selalu berkecimpung dengan masalah aku.! love u ols more and more..!!

No comments: