Monday, April 2, 2012

Hiba Sayu~ Saya Perlu Kuat!!

Assalamualaikum...

Rase lame giler aku x update cerita kat teratak nih.. aku selalu jer datang sini. tp jari ni tak mampu untuk aku gerakkan jari jemari untuk menaip kisah demi kisah yang berlaku dalam perjalanan hidup aku..

Cuma nya harini seakan hati aku mula sebak.. sayu dan sedih.. macam2 masalah berlaku dan mcm2 hal perlu aku fikirkan.. Ya Allah.. besarnya dugaan untuk aku capai kejayaan dalam pendidikan dan pekerjaan ini.


Belajar FULLTIME+ Kje FULLTIME + pikir nk turunkan berat badan( already lost 16 KG) + masalah moto kesayangan lagi.. planning FUTURE lagi.. THESIS aku yg x Gerak2 lagi.

aku rasa tak mampu nk pikir semua benda ni serentak.. terlalu berat..  DAH LA tetibe jer pagi tadi motor problem... tra pon dapat tahu sbb aku takpernah lupa cerita ape yang berlaku pada aku.. dipikirkan pulak mcm nak tukar motor sbb motor ni aku jangka akan ada masalah besar nnt. kalau dah kacau engine, mmg aku tak mampu nk bela dah.

hal belajar palk, ntah xde rezki sem lepas, aku repeat satu paper. adoiiii la.. * konon mengeluh*. mcm ne aku nak habiskan 4 Subjek + 1 Disertation. Dengan kerja full time lagi.. huhuhu.. nk nangessss.. selalu jer aku ngadu kat tra.. (*menyusahkan die kan?)

DAN  lepas baiki motor arini, aku masuk opis tengahari(padahal kol 1 dah).. teringat kat buah hati nih.. byk sangat aku cerita masalah aku kt dia.. dia x sepatutnya dengar n dibebani dengan masalah aku.. dia pon perlu fokus nk study.. nk abeskan dgree die lagi. Sangat la die tabah ngan masalah2 aku.. tak semena2 die terlibat ngan masalah aku. tambah lagi ngan sikap aku nih yg selalu bt die sakit hati.. aku tak tau nk buat mcm ner.. cuma aku harap dapat satu cara yang memudahkan SEMUA penyelesaian masalah yang ada skang..

aku nk tra gembira +family gembira.. cepat2 aku nk bina family. kesimpulannyer.. cepat habis belajar, cepat la aku boleh susun semula perjalan kerjaya aku. tra pon aku nk suruh die sambung ACCA. buat la PLK pon.. aku x kisah.. kje n bt ACCA. aku dah niat akan support. die pon nk kje n die pon ade pikir tanggungjawab kt family n adik2 die.. sayang sgt kematangan, kesabaran, ketabahan die bersama aku... aku lak rase sayu bile ingat kt die mase kt opis tadi. uhuhu!!

mungkin aku bukan orang senang yg nk beri kemewahann. semua tu,  tapi aku akan cuba untuk kebaikan bersama kelak. ok, cukup. x tahan.. xmo titiskan air mata.. Love you soo much Nurul Atirah Ishak Latfi.


No comments: