Saturday, July 30, 2011

Terima KAsih DiGi..

Assalamualaikum semua... selamat hari minggu.. arinih sangat la menghabiskan masa.. rase x pernah rase lapang mcm nih.. sungguh selesa aku bergolek2 sambil tgk muvie citer kanak2.. tajuk MATILDA.. hah!! seronok giler..

Actly arinih hari sabtu.. makcik lak kje.. die cuti semalam.. tpbusy BELAJARmasak.. dok dapor lame giler.. so, mase yg same aku g  melantak roti canani ngan shaik..hahaha.. dah lepas kol 12 baru dapat call.. thanx digi coz bantu kami mengenali satu sdame lain.. ape yg die cakap, just be your self.. so, berginilah diri aku.. sengal.. ngade2.. byk cakap.. terime jer la seadanya yer.. hahahha...
terime kasih digi.. hahaha.. promote sekali nih.. so, digi kne la bg aku lebih adiah kan..
so, bleh x aku nk request hadiah skang??
1. xnk banyak, sile lah hadiakan kami pakej ke korea.. sebb kami mmg berniat nk g sane.. hahah
itu jer.. nnt bile buat promosi lagi, aku request hadiah lagi k.. TQ DIGI~... hihi

                                                  abaikan kanak2 tu..
                                                  adakah kami secomel si KUNING tu? hahahha~

1 comment:

shaikazman said...

ya anda berdua adalah secomel si KUNING..hahahaha jgn marah...