Wednesday, July 13, 2011

Hidup x semudah difikirkan~

Assalamualaikum.. hye semua.. maaf lame sangat x update kt teratak nih..
sebenarnyer byk sgt nk di kongsikan.. tp ade sesetengah perkara terpaksa dipendamkan.. sbb aku tahu ada orang tertentu bace teratak nih.. hahahha.. so, aku mls nk stress2 kt teratak kesayangan ini. lalalala..

Alhamdulillah.. keputusan sem 1 dah tahu.. tp xlah baik sgt.. mungkin Allah nk aku usaha lagi.. tp aku rasa aku dah buat sangat baik mase final aritu.. keputusan makcik pon same juge.. insyaAllah.. boleh dibaiki kelak.. same2 usaha dah habiskan study ni dengan baik.. Amin..

sekarang ni aku kje sambilan dekat perangkaan selangor.. enjoy jer + banyak yg aku belajar untuk kumpul data.. so, gaji yang dapat nih boleh la aku guna n simpan ckit..hihi.. tp yg penting harpan untuk bagi gaji pertama dah tercapai.. mase tu bagi kt abah jer.. abah mcm xnk amin.. die tahu aku bukannyer berduit sangat.. gaji pon x seberape.. so, aku pon ckp la.. " tahu la ckit.. xkan x sudi...".. terus abah amik.. aku sangat gembire kot!!

sekarang ni rasenyer hubungan ngan adik beradik n family sgt baik.. berbeza sangat mase dulu.. dulu busy belajar.. masuk asrama pon aku dok pikir kawan2 jer.. so, sekarang nikmat keluarga tu aku sangat hargai.. Alhamdulillah.. ni jer la cerita aku..hahaha.. jap lagi post yg lain.. nk korek idung jap~~ hahahah

No comments: