Monday, April 25, 2011

Sweet nEsLo ~~

Assalamualaikum.. hai ape khabar semua.. waaa.. baru sudah hantar esemen. kali nih hantar hard copy. hoh0h0. sbb dah 4 kali hantar gne email. tp lec x received. huh!! 50 markah x cukup besar ker nk rebut.hahaha..

ok tadi dah paper ke 3. Alhamdulillah.. Moga Allah permdahkan untuk paper esok pula.. agak tenang ckit tadi.. terima kasih untuk doa2 dari mak n abah. lepas solat subuh, terus sms mak n abah. thanx to makcik sbb make sure sy bgun awal, solat n prepare bace note. die tau2 jer aku tgh serabut..huhuh.. BYK KOT NK COVER.huhuhu.. ckit jer la aku x best. sebb selalu jer dapat meja yg tertanggal. nk padam siap bergerak2 meja tu. adoi ai.. aku pon satu.. dah memg semua paer aku dok meja yg same.hahah! sengal juge. tp aku x nagantok la dok meja tu. sbb gelak sendiri bile meja tercabot.hahaha...

so lepas hanto esemen. now nk study plak. tp ngantok giler. x pernah before nih tdo x cukup untuk exam.huhuhu. bwertemankan air neslo n lagu2 penenang jiwa. tired sgt... x larat weh.. ok.. tujuan entri nih nk share air neslo aku jer.. ahhaha ok. nah sile dengki okay!! ahahahah
dedicate to makcik.. thanx u soooo much!!! sile suke iar nih ok.
(diri sendiri minum dalam plastik jer)huhuhu.

bile dah dapat neslo nih.. ahahaha.. masyuk jer kepala kan... mmg layan la..hahaha
google punyer google.. ini yg aku dpat..yeay!!!


cantik kan? tetibe lak minat.haha.. makcik yg warna pink tu! haha..
motif.. meriah n ceria..huah3.
i am the purple one! hehehe
ok lah.. tadaa...

No comments: