Monday, January 21, 2013

Berleter Vs Membebel = Salah Lelaki?

Assalamulaikum!! Hoyehhhh~
xde motif pon tajuk tu! ahaha.. Geram kt cik tuang sbb cakp aku ni membebel dan berleter jer!! hoh0h0

Hari dah lewat malam. MAsih tak mampu nk lelapkan mata.
JAdi, pasang koleksi zikir dan mula menggerakkan jari jemari ini.. hihihi

Ok, first of all Nak panjatkan syukur ke hadrat Allah kerapa mepermudahakn urusan ViVA utk my masters.
Sekarang dok buat correction sambil2 cuci mata tgk sales mana2 yang ada.

second, Disebabkan alang(adik) dalam perancangan untuk bertunang dan bernikah, jadi aku pon turut serta mengkelam kelabutkan keadaan. Moga Allah permudahkan urusan semua. Tarikh cadangan masih belum ada.  this week pergi tengok apa yang ada kat nilai 3! OMG. mahal gilosss.. tp cik atirah ada berkenan ngan baju sulam. warna pink belacan~ saye pon suke. tapi kulit gelan aku ni masukk ker? hahahha

So, tunggu khamis nnt. nak keluar ngan alang sebab die nak tgk2 barang yang ade dekat balakong katanya.

Januari ni last kerja dekat RMI. Byak benda aku belajar dari segi kerja mahupun pengurusan. Famliy inforec ni sangan mantap. support each other. jenis tak jatuhkan air muka orang. positif even aku ni agak la kuat nk melawan bile orag take for granted pada kebaikan kita. (ok, aku x baik sgt~)hahaha

NExt month InsyaAllah akan berpindah tempat kerja di ABNXcess. satu company broadcasting. Mencari pengalaman disampaing matlamat utamannya adalah untuk melompatkan tangga gaji. hohoho. Kalau ikutkan plan, memang byk benda dah di rancang. tapi mcm tu lah. x semudah ang kite rancang. Allah rancang lebih teratur seperti memastiakn aku tamat belajar dahulu dari kalut2 nk tukat kerja,. tamat exam, terus tukar kerja kt tempat baru. ALHAMDULILLAH!!! Perancangan Allah sedikit pun tidak membebankan kita. Sebaik2 perancangkan. Penuh dengan kasih dan rezeki.

ok, tetibe rase mengantok! Cik atirah dah mengamuk sebab aku nih berleter dan membebell dari lepas Isyak! (memang disengajakan). hahahaha. #padanmuka.








No comments: