Monday, July 16, 2012

LoVinG Spouse!!

Assalamulalaikum..

HAri semakin jauh.. Dan ramadhan semakin dekat.
Apa perancangan aku lakukan?

first of all, aku nk gunakan Ramadhan ni lebih baik dari tahun lepas.
Alhamdulillah.. tidak lah aku ni dari golongan2 yg baik2. tp aku cuba dan usaha untuk perbaiki diri sedikit demi sedikit. *doakan saya.

Keduanya, perasaan DIRI ini TUA semakin menebal. Dan Kejelesan melihat keluarga yang rakan2 bina semakin tinggi. ya, berkadar langsung dengan pertambahan hari. paham kan? T______T.

Ketiganya, moga Allah cepatkakn jodoh  aku bersamanya. perancangan dah ada, tp biasalah. kewangan  masih menjadi persoalan. So, now exam dah habis. tinggal nk buat analisis dan writting report jer. Moga Allah permudahkan saya.. * Doakan yer. T____T.

ni nk share sesuatu untuk semua. AWAK tengok ni sekali yer..
saya idamkan LoVinG Spouse!!  cc: Nurul Atirah Bt Ishak Latfi.
menanti hari ini dan saat ini..
Ya Allah, Permudahkan lah urusan ku, keluarga dan dia sekeluarga dunia dan akhirat.
#tp jari dia x mcm nih.. hehehehhe!!!

No comments: