Thursday, February 23, 2012

Ada Perancangan yang lebih baik DIA aturkan~

Assalamualaikum.. hai semua..

 ape khabar? arinih ade kje ckit. so, yang lain akan di isi dengan kerja2 diluar kawalan. *ikutsukahati. hahahah .. result dah keluar. rase macam datang bulan jer sejak result keluar semlam. huhuhu.

agak la kecewa sbb bajet lepas 5 paper tu. tgk2 ade lak yang sangkut 1. adoi.. first time lak lalui sangkut paper nih. so datang blan la sekejap semalam... hoh0h0h0. nak slow2 amik hati sendiri.. hahah

Ape pon aku redha dengan ape yang Allah berikan dan aku bersyukur sebb diberi kekuatan untuk study dan kerja full time dalam masa yang sama. Azam aku nak habiskan ON TIME!! tak kire la tekanan mcm ne pon!.


syukur jugak ade ofismate yang sangat positif dan supportif!! dari kerja dekat perangkaan lagi sampai kat tempat kerja baru nih. rakan2 sangat positif dan baik. rase beruntung sgt perjalan hidup ini. walau terpaksa merasai tekanan tetapi banyak ilmu dan perkongsian mengenai kehidupan aku perolehi daripada diorang!!

 
untuk makcik, xpe.. ada rezki untuk kita nanti. doa banyak2.. sama2 kita tamatkan pengajian nih dengan jayanya. lepast u kerja dan... allala.... hahahahah! miss U la makcik. ahhaha. *gediks!

No comments: